نشست تعاملی اعضای هیأت علمی دانشگاه مهرالبرز با موضوع «مرور کلی بر ضوابط استخدام، نظام پرداخت و خدمات رفاهی اعضای هیأت علمی» روز یکشنبه ۱۸ آبان‌ماه ۱۴۰۴ به‌صورت آنلاین برگزار شد.
در این نشست صمیمانه که از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ با حضور ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر ابیلی برگزار گردید،  معاونت محترم مالی و اداری دانشگاه، ضمن ارائه گزارشی از ضوابط استخدام، نحوه محاسبه حقوق و مزایا، حق‌التدریس، کسورات قانونی، به تشریح خدمات و تسهیلات رفاهی اعضای هیات علمی پرداخت.
در بخش پایانی نشست، اعضای محترم هیات علمی به طرح پرسش‌ها و ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند و معاون محترم مالی و اداری نیز به سؤالات مطرح‌شده پاسخ گفت.
هدف از برگزاری این نشست، افزایش شفافیت، بهبود ارتباط دوسویه و آشنایی بیشتر اعضای هیأت علمی با فرایندهای اداری و مالی دانشگاه عنوان شد.

اشتراک گذاری این محتوا، پلتفرم خود را انتخاب کنید!

0 0 رای ها
امتیاز به مقاله
guest
0 نظرات
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها