در ششصد و هفتاد و هشتمین جلسه هیات رییسه با حضور ریاست ، قایم مقام و معاونین و مدیران دانشگاه، برنامه راهبردی دانشگاه، اولویت های استراتژی سال ۱۴۰۴ تعیین گردید.

در نخستین جلسه هیات رئیسه سال 1404 اولویت های برنامه راهبردی دانشگاه مهرالبرز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
اولویت های برنامه راهبردی دانشگاه هرساله در ابتدای سال با در نظر گرفتن میزان تحقق برنامه ها در سال گذشته و شرایط روز کشور و اهداف دانشگاه به کوشش دفتربرنامه ریزی دانشگاه با همکاری مدیران و معاونین تهیه و برنامه ریزی جهت اجرا انجام می شود.می گردد.
در این جلسه اعضای محترم هیات رئیسه به بیان پیشنهادات خود در راستای تحقق اهداف و اولویت های برنامه راهبردی در سال جدید پرداختند
و در نهایت اولویت های راهبردی در سال ۱۴۰۴ مورد تصویب اعضای محترم هیات رئیسه قرار گرفت.
چهار حوزه استراتژیک شامل :
حوزه اول: بهبود مستمر کیفیت خدمات دانشگاه با رویکرد تعالیجویی
حوزه دوم: توسعه دانشگاه بهعنوان سازمان یادگیرنده با تأکید بر تحول دیجیتال
حوزه سوم: توسعه ظرفیت کسبوکار در مهر البرز با رویکرد یادگیری الکترونیکی
حوزه چهارم: تبدیل دانشگاه به قطب یادگیری الکترونیکی کشور
و تعداد هشت استراتژی در این چهار حوزه تعیین شده است . که هرساله با همت دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی و با در نظر گرفتن شرایط روز جامعه و اهداف دانشگاه اولویت ها مشخص می گردد و درسال جدید اجرای آنها در کنار سایر برنامه ها ، توسط معاونت برنامه ریزی و اقدامات لازم انجام می گیرد
اولویت ها در سال ۱۴۰۴ به شرح ذیل می باشد:
اولویت اول:
توسعه همکاری های بین الملل با تاکید بر پذیرش دانشجوی بین الملل
محورهای مد نظر:
الف – برنامه ریزی و ایجاد بستری مناسب برای پذیرش نخستین دوره دانشجوی بین الملل بااولویت پذیرش دانشجویان کشورافغانستان
اولویت دوم:
عنوان استراتژی : توسعه نام و نشان مهر البرز به عنوان نخستین دانشگاه الکترونیکی ج.ا.ایران
محورهای مد نظر:
الف – توسعه برنامه دیجیتال مارکتینگ دانشگاه
ب- آماده سازی و توسعه زیرساخت محتوای رسانه ای دانشگاه
اولویت سوم:
عنوان استراتژی : توسعه ظرفیت کسبوکار با رویکرد یادگیری الکترونیکی
محورهای مد نظر:
الف –اجرای طرح کسب و کار دانشگاه
ب–توسعه فعالیت آکادمی ها و ایجاد ظرفیت جدید در حوزه کسب و کار در دانشگاه
ج- توسعه پلتفرم یادگیری مهر
اولویت چهارم:
عنوان استراتژی : توسعه ظرفیت پذیرش دانشجو باتاکید بر دوره ی دکتری
محورهای مد نظر:
الف – توسعه رشته ها در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد
ب- برنامه ریزی آمو زشی وپژوهشی ، حضور دانشجویان مقطع دکتری
                        0 نظرات                    
                                        
                    
                                                                        بیشترین رأی