جشنواره ها و مسابقات

جشنواره های سالیانه

با توجه به اهمیت تقدیر از برگزیدگان و معرفی شایسته سالاری و سیستم تشویق برای بالابردن روحیه و انگیزه دانشجویان، دستیاران آموزشی و اساتید محترم موسسه آموزش عالی مهرالبرز، موسسه اقدام به برگزاری ۴ دوره جشنواره با عنوان ” مهریاد” نموده که بر اساس فرایند انتخابی عادلانه و سیستمی و در بسیاری از موارد توسط دانشجویان و دانش آموختگان، در حوزه های پژوهشی، آموزشی و دانشجویی می نماید.

همایشها و سمینارها

حضور موسسه آموزش عالی مهرالبرز در همایشها سمینار ها و نمایشگاه های مربوط به حوزه های تخصصی در حوزه های فناوری اطلاعات و یادگیری الکترونیکی و همچنین رشته های در حال ارائه از سوی موسسه می باشد.

وبینارهای مناسبتی

با تنیده شدن فرهنگ ایرانی و مذهب اسلامی در تار و پود وطن عزیزمان با فرا رسیدن اعیاد، سوگواری های ملی مذهبی و وقایع مهم تاریخی همواره رسالت آگاهی بخشی موسسه پا برجا بوده و با برگزاری وبینار هایی در شان مناسبت های گوناگون بر این مهم همچون اعیاد ملی و مذهبی، ماه محرم ، ماه ماه مبارک رمضان و دیگر مناسبت ها با بیان و شکافتن همه جانبه ابعاد موضوعات سهم خود را در آگاهی بخشی دانشجویان و دانش آموختگان همواره ادا می نماید.

مسابقات ورزشی و فرهنگی

تندرستی و نشاط روحی دانشجویان همواره دارای اهمیت و در برنامه های حوزه دانشجویی-فرهنگی دارای اولویت بوده است در این راستا با برگزاری جام های قهرمانی برای بانوان و آقایان با مسابقاتی نظیر جام دهه فجر و روز دانشجو و همچنین حضور در مسابقات بین دانشگاهی سعی نموده است علی رغم فضای الکترونیکی موسسه در این زمینه نیز تاحدامکان فعالیت نماید.

پخش فیلم

پیشرفت علم در چهار گوشه کره خاکی حد و مرز نمیشناسد و با سرعتی فرای تصور رو به فزونی است، با این حال موسسه آموزش عالی مهرالبرز پیشرو در عرصه آموزش الکترونیکی با بهره گیری از آموزش های روز دنیا از جمله بهره وری از تکنولوژی و آموزش بصری اقدام به خریداری فیلم های روز معرفی تکنولوژیها، سازمانهای پیشرو در حوزه های مرتبط نموده و همچنین مراحل ساخت ابر پروژه های عمرانی در جهان نموده و با حضور اساتید و کارشناسان مرتبط و خبره در آن رشته در حین فیلم و پایان آن به نقد و بررسی آن می پردازند. این فرایند به صورت کاملا آنلاین و الکترونیکی انجام می گیرد.