دانشگاه ها و مراکز همکار خارجی

اتحادیه بین المللی آموزش از راه دور (ICDE)

اتحادیه دانشگاه‌های الکترونیکی آسیا

سال عضویت: ۱۳۹۴

نوع عضویت: خارجی

توضیحات : مهرالبرز به عنوان نخستین موسسه آموزش عالی الکترونیکی ج.ا.ایران به عضویت رسمی سازمان جهانی آموزش از راه دور به عنوان بزرگترین اتحادیه بین المللی در زمینه یادگیری الکترونیکی در آمده است.

سال عضویت: ۱۳۸۶

عضویت: خارجی

توضیحات:  مهم ترین قطب سیستم انتقال دروس آسیایی.

دانشگاهCatalunya – اسپانیا

دانشگاه suny امریکا

اتحادیه دانشگاه‌های الکترونیکی آسیا

سال شروع همکاری: ۱۳۹۴ | ۲۰۱۵ سال شروع همکاری: ۲۰۱۳

سال شروع همکاری: ۲۰۰۸

محورهای همکاری:

عضویت دانشگاه مهرالبرز در اتحادیه دانشگاه‌های مجازی آسیائی. | طراحی و اجرای دوره‌های رسمی و آکادمیک به صورت مشترک. | اجرای دوره‌های کوتاه مدت دانش و مدیریت به صورت مجازی.

دانشگاه MMU – مالزی

دانشگاه Leicester – انگلستان

دانشگاه Wollongong – استرالیا

سال شروع همکاری: ۲۰۰۸

محورهای همکاری:

برگزاری دوره‌های مشترک مدیریتMBA  و مدیریت فناوری اطلاعات. | همکاری در تولید محتوی الکترونیکی دروس دانشگاهی . | پشتیبانی در بخش نرم‌افزار، دسترسی به پهنای باند مناسب بین‌المللی. | سایر زمینه‌های آموزشی حسب ضرورت و نیاز.

عناوین دوره ها: مدیریتMBA  | مدیریت فناوری اطلاعات

سال شروع همکاری: ۲۰۰۵

محورهای همکاری:

اجرای دوره‌های مشترک به صورت e-learning | اجرای دوره MBA به صورت online | همکاری در برگزاری دوره‌های زبان خارجی

عناوین دوره ها: دوره MBA  با گرایشهای بانکداری و مالی

سال شروع همکاری: ۲۰۰۵

محورهای همکاری:

طراحی و اجرای دوره‌های مشترک دانشگاهی | پشتیبانی در تولید و ارائه محتوی الکترونیکی دانشگاهی. | راه اندازی نمایندگی دانشگاه ولنگانگ در ایران

جلسه مشترک مهرالبرز با دانشگاه سابی فرانسه

جلسه مشترک مهرالبرز با نایب رییس دانشگاه EMU قبرس

در راستای فعالیت های دفتر روابط بین الملل موسسه آموزش عالی  مهرالبرز، جلسه مشترکی با حضور نمایندگان دانشگاه سابی فرانسه در محل دفتر مرکزی دانشگاه مهر البرز در روز یکشنبه ۶ دی ماه ۹۴ برگزار گردید. این جلسه با معرفی دانشگاه ها از سوی دو طرف آغاز و در ادامه  نحوه همکاری طرفین مورد بررسی قرار گرفت. نظر به نزدیکی اهداف راهبردی طرفین، توافقاتی در زمینه انتقال تکنولوژی و همچنین برگزاری دوره های مشترک انجام گرفت و در انتها تصمیم بر این شد تا پس از بررسی بیشتر جزئیات همکاری،‌ نتیجه در قالب قرارداد همکاری به امضا طرفین برسد

دفتر روابط بین الملل مهرالبرز

دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۱ نایب رییس اول دانشگاه EMU قبرس ( بزرگترین دانشگاه این کشور) میهمان دانشگاه مهرالبرز بودند. ایشان پس از بازدید کلی از دانشگاه در جلسه مشترکی با مدیران حاضر شدند.
در ابتدای این جلسه ضمن خوش آمدگویی به دکتر مجید هاشم پور، گزارشی از تاریخچه تاسیس و فعالیتهای انجام شده در مهرالبرز ارائه گردید و سپس ایشان با معرفی اجمالی از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس که در سطح عالی تا مقطع دکتری از سوی وزارت علوم ایران مورد تایید می باشد، وجود دانشجویان ۷۱ کشور جهان در این دانشگاه و دارا بودن وسیعترین Campus خاورمیانه را از جمله ویژگیهای منحصر به فرد این دانشگاه برشمردند و آمادگی کامل خود را در جهت همکاریهای مشترک با مهرالبرز اعلام نمودند.پس از آن و براساس مباحثات صورت گرفته طرفین همکاریهای مشترک در رئوس ذیل را به صورت کلی مورد تفاهم قرار دادند که جزییات آن به زودی و طی تفاهم نامه مشترکی رسمی خواهد شد.
۱.  ارائه خدمات الکترونیکی و فنی از سوی مهرالبرز به دانشگاه EMU
۲. برگزاری دوره های کوتاه مدت تخصصی با بهره گیری از اساتید هر دو دانشگاه
۳.   اعزام دانشجویان مهرالبرز جهت ادامه تحصیلات تکمیلی( دکتری)
۴.   اعزام دانشجویان مهرالبرز جهت حضور در دوره های زبان تابستانی با تسهیلات