صعود چند پله ای رتبه مهرالبرز در وبسایت های مرجع دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی مهرالبرز و به نقل از معاونت پژوهشی و همکاری های علمی، پس از تلاش چند ماهه در راستای بروزرسانی آمار مقالات و نشریات، اطلاعات اساتید و دانشجویان و دانش آموختگان رتبه ی دانشگاه در رنکینگ های دو پایگاه اطلاع رسانی و مرجع علمی ایران چند پله ای ارتقا یافت.

بدین ترتیب رتبه موسسه در پایگاه اطلاع رسانی مقالات سیویلیکا از ١٨ به ١٧ رسید و در پایگاه یونیرف (مرجع دانشگاه های ایران) از ٢٨ به ١٣ ارتقا یافت.

پایگاه سیویلیکا از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در خصوص نمایه سازی کنفرانس های کشور آغاز نموده است و تاکنون در این پایگاه ۹۸۲,۶۱۹ عنوان مقاله از کنفرانس ها نمایه سازی شده است. سیویلیکا کاملا یک مجموعه خصوصی است و ثابت نموده است که در طول یک دهه فعالیت خود، صداقت و امانت را در روند فعالیت های خود حفظ نموده است. سیویلیکا به عنوان یک ناشر کامل خصوصی، مستقل و خارج از چهارچوب دانشگاه ها و بدنه وزارت علوم، داده های آماری خود را تجزیه تحلیل نموده و بر اساس آن آمار تولید علم در مراکز کشور را ارائه می نماید. تا این لحظه 6,835 عنوان کنفرانس نیز در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی شده است.

لازم به ذکر است، پایگاه مرجع دانشگاه های ایران (Uniref) نیز به معرفی و رتبه بندی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشور پرداخته و علاوه بر نمایش نمودارهای رتبه بندی سالانه و حجم تولیدات علمی هر مرکز به صورت مجزا، به ارائه تحلیل های پیشرفته تری از محتوای علمی تولید شده در دانشگاه ها می پردازد. در این پایگاه به طور دائمی براساس سوابق و فعالیت های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی رتبه بندی برترین ها ارائه می گردد.

لینک صفحه مهرالبرز در پایگاه سیویلیکا
لینک صفحه مهرالبرز در یونیرف