موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت هفته پژوهش “همایش آموزش عالی در دوران کرونا و پساکرونا” را در راستای ارائه پژوهش های انجام شده در موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی در تاریخ دوشنبه ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۰ برگزار می نماید.

برگزاری همایش آموزش عالی در دوران کرونا و پساکرونا | ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی مهرالبرز، همایش « آموزش عالی در دوران کرونا و پساکرونا» به‌همت موسسۀ مطالعات فرهنگی و اجتماعی و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات ‌و فناوری، دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ از ساعت ۸ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

در این همایش پژوهش‌های انجام شده در مؤسسه با محوریت کرونا و آموزش عالی ارائه می‌گردد. در پنل اول با محوریت «کرونا و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاهیان»، دکتر حسین میرزایی (دبیر علمی همایش)، دکتر عباس کاظمی، دکتر اعظم صنعت‌جو، دکتر سید مهدی متولیان، دکتر فرید عزیزی، دکتر احمد کلاته ساداتی و دکتر جبار رحمانی سخنرانی می‌کنند.

در پنل دوم نیز با محوریت «کرونا و آینده آموزش عالی ایران» دکتر وحید یزدی فیض‌آبادی، دکتر فرناز عینی‌خواه، دکتر زهرا ماهر، دکتر رضا بگلو ، دکتر سمیه رحیمی و دکتر رضا ماحوزی سخنرانی خواهند کرد.

عموم علاقمندان برای شرکت در این همایش می توانند روز دوشنبه ۲۹ آذر از ساعت ۸ صبح به  آدرس  https://b2n.ir/iscs مراجعه کنند.

همچنین این همایش در صفحه اینستاگرام مؤسسه به آدرس instagram.com/iscs.ac.ir بصورت زنده پخش خواهد شد.

برای دانلود برنامه «همایش آموزش عالی در دوران کرونا و پساکرونا» بر روی عکس کلیک کنید.

برگزاری همایش آموزش عالی در دوران کرونا و پساکرونا | ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۰