سلسـله وبینارهـای تخصصـی چهـارمین همایش ملی دانشـگاه اخلاـق مـدار ، به منظور غنی سـازی دانش مرتبـط بـا اخلاـق آموزش و ترویج فرهنگ آموزش اخلاق مدار در نظام آموزش عالی کشور، طراحی برنامه های آموزشـی و تمهید فعالیت های توانمنـدساز در اجرای نظام نامه، با مشارکت دانشـگاه ها و مؤسـسات آموزش عالی به میزبانی دانشگاه تهران برگزار می شود.

برنامه برگزاری نشست های تخصصی چهارمین همایش ملی «دانشگاه اخلاق مدار» اعلام شد

به گزارش روابط عمومی مهرالبرز، «نظامنامه اخلاق آموزش» بـا تأکیـد معاون محترم آموزشـی و مشارکت جمعی از صاحب نظران و اسـتادان برجسـته دانشگاهی طراحی شده است. این نظام نامه به منظور تعیین شاخص های سلامت اخلاقی در آموزش عالی و توسعه پیونـد اخلاق با آموزش در دانشـگاه ها و مؤسـسات آموزش عالی تـدوین گردید؛ و در جلسه شورای گسترش و برنـامه ریزی آموزش عالی در ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۹، تصویب و رونمـایی شـد.

اکنون به منظور غنی سـازی دانش مرتبـط بـا اخلاق آموزش و ترویج فرهنگ آموزش اخلاق مدار در نظام آموزش عالی کشور، طراحی برنامه های آموزشـی و تمهید فعالیت های توانمنـدساز در اجرای نظام نامه، با مشارکت دانشـگاه ها و مؤسـسات آموزش عالی چهـارمین همایش ملی دانشـگاه اخلاق مـدار برگزار می گردد.

در این راسـتا «سلسـله وبینارهـای تخصصـی چهـارمین همایش ملی دانشـگاه اخلاق مـدار»، هر چهارشـنبه از ساعت ۱۹ تـا ۲۰:۳۰ توسـط دانشـگاه تهران، در حـال برگزاری است، این نشـست ها تا چهارشنبه ۱۷ آذرماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت و اختتامیه همایش، در تاریخ ۲۲ آذرماه برگزار خواهد شد.

اعضـای محترم هیئت علمی، رابطـان محترم اخلاق آموزش و کارشــناسان ارجمنــد آموزشــی و همچنین کلیه علاقه مندان می توانند از طریق لینک زیر و مطابق برنامه در ایـن سلســله نشــست هـا، شرکت نمایند. همچنین به اطلاع می رساند، ارسال مقاله به چهارمین همایش ملی دانشـگاه اخلاق مـدار، تا ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰، امکان پذیر خواهد بود.

برنامه برگزاری نشست های تخصصی چهارمین همایش ملی «دانشگاه اخلاق مدار» اعلام شد
لینک شرکت در نشست ها