به نام خداوند جان و خرد
اطلاعیه راهنمای گام به گام درخواست پذیرش متقاضیان ورود به دوره های کارشناسی بین الملل
سال تحصیلی 1404-1405 دانشگاه مهرالبرز
متقاضیان محترم ورود به دوره های کارشناسی بین الملل:
لازم و ضروری است مراحل ثبت نام را طبق راهنمای مندرج در سامانه تکمیل نمایید.
مراحل ثبت نام :
کلیه فرآیند ثبت نام اولیه به صورت الکترونیکی انجام می شود و نیاز به حضور افراد در دانشگاه نمی باشد.

مطالعه مطالب مندرج در سایت
کلیه مطالب مربوط به آشنایی با دانشگاه، نحوه تحصیل در فضای الکترونیکی، فرایند و ابزارهای موجود تحصیلی و دوره های آموزشی در بخش های مختلف سایت دانشگاه قابل مشاهده می باشد
معرفی کامل دوره های آموزشی:
تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی
ثبت نام الکترونیکی از روز شنبه ۱۸ مرداد ماه الی 10 شهریور ماه از طریق سامانه ثبت نام به آدرس : erp.mehralborz.ac.ir می باشد .
نکته : داشتن ایمیل فعال جهت ثبت نام الزامی می باشد .
مدارک لازم جهت بارگذاری در سامانه ثبت نام الکترونیکی:
- صفحه اول پاسپورت جدید چاپی با کیفیت مطلوب ( دستنویس مورد قبول نمیباشد) یا کارت آمایش17 (کارت آمایش صرفا برای 2 نیمسال معتبر می باشد)
- تصویر عکس پرسنلی 4*3 با زمینه سفید
- تصویر ریز نمرات ( با تائیدیه نماینده وزارت امور خارجه در کشور افغانستان )
- تصویر مدرک دیپلم ( با تائیدیه نماینده وزارت امور خارجه در کشور افغانستان )
تبصره 1: برای دارندگان مدرک دیپلم از دانشگاه های داخل ایران ( مقیم ایران ) ثبت نام امکان پذیر نمیباشد و صرفا از طریق کنکور سراسری امکان پذیر است.
نکته: توجه نمائید در صورت عدم ارسال درخواست، ثبت نام شما قطعی نخواهد شد.
توجه 1 : اداره آموزش کلیه مدارک بارگذاری شده در سامانه ثبت نام را بررسی خواهد کرد و نواقص از طریق سامانه ثبت نامی(قسمت یادداشت)، اطلاع رسانی خواهد شد . بدیهی است متقاضیان می بایست ظرف مدت یک هفته نسبت به تکمیل و رفع نواقص اقدام نمایند .
پس از تایید مدارک توسط اداره آموزش ، شماره دانشجویی و رمز عبور سامانه های آموزشی (پورتال و Erp ) از طریق ایمیل ارسال می شود.


واریز شهریه | جدول شهریه – ورودی های سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴
جزئیات دریافت و واریز شهریه ثابت و متغیر در سامانه ثبت نام به طور کامل اطلاع رسانی گردیده است.
جدول شهریه به شرح زیر می باشد:
توجه مهم: شهریه به بنیاد جهانی سبز منش ( آقای دکتر شریفی) پرداخت و تایید نهایی توسط بنیاد جهانی سبز منش انجام خواهد شد.
جنسیت | شهریه |
---|---|
دختران | ۷۰.۰۰۰.۰۰۰ |
پسران | ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ |
ارسال مدارک فیزیکی
متقاضیان گرامی دقت نمایید، در طی دوره تحصیل، اصل مدارک تحصیلی تایید شده مقطع قبلی از طریق نماینده دانشگاه از شما دریافت خواهد شد و نحوه دریافت و ارائه آن متعاقبا اطلاع رسانی می گردد.
مدارک مورد نیاز :
- اصل مدرک دیپلم (مورد تایید سفارت یا نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در کشور متقاضی)
- اصل ریزنمرات
- 3 قطعه عکس پرسنلی 4*3 با زمینه سفید
- تصویر صفحه اول پاسپورت (تذکره)


حضور در جلسه و معارفه
پس از اخذ پذیرش جلسه معارفه آنلاین به منظور آشنایی پذیرفته شدگان با دانشگاه مهرالبرز و آشنایی با سیستم های آموزشی که جزییات آن پس از انجام ثبت نام الکترونیکی از طریق سایت دانشگاه مهر البرز به اطلاع شما خواهد رسید.
تذکرمهم:
لازم به توضیح است، قبل از آغاز دوره و در روز معارفه آنلاین ، دانشگاه فیلم آموزشی ویژه دانشجویان بین الملل ورودی جدید در خصوص فرایند تحصیل در دانشگاه مجازی و معرفی ابزارها و سیستم های مورد نیاز در طول دوره را در اختیار دانشجویان قرار داده و راهکارهای مناسب یادگیری در محیط های آموزش الکترونیکی را به طور کامل ارائه می نماید. بدیهی است میزان توجه و دقت شما در این رابطه می تواند نشان دهنده بخشی از ویژگی های عملکرد شما در طول دوران تحصیل در فضای آموزش الکترونیکی باشد که ضرورتاً پس از این ، تعامل بیشتری نیز با آن خواهید داشت.
راههای ارتباط با نماینده دانشگاه (بنیاد جهانی سبز منش) :
Internationalmehralborz@gmail.com
شماره تلفن همراه : 09022878196
راههای ارتباط با دانشگاه مهر البرز :
- پست الکترونیکی پشتیبانی سامانه ثبت نام : tts@mehralborz.ac.ir و شماره تلفن داخلی 127
- شماره تماس و واتساپ : 09022878196
- ایمیل : internationalmehralborz@gmail.com
- ورود به سامانه جذب و پذیرش : https://erp.mehralborz.ac.ir/admission
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه مهرالبرز