به اطلاع فارغ التحصیلان می رساند؛ جهت انجام امور مربوط به فراغت از تحصیل به راهنمای موجود در سایت به ادرس:     (لینک راهنما)    مراجعه نموده و کلیه مراحل را طبق راهنما انجام دهند . همانطور که در راهنما توضیح داده شده ، فراغت از تحصیل منوط به تکمیل مراحل زیر می باشد:

۱- ثبت درخواست تسویه حساب در سامانه ERP( طبق راهنما)

۲- ثبت درخواست  گواهی موقت در سامانه ERP( طبق راهنما)

۳- ثبت درخواست کد صحت از اولین مقطع دانشگاهی تا کارشناسی ارشد در سامانه سجاد ( طبق راهنما)  می باشد . بدیهی است انجام ندادن هر یک از موارد گفته شده باعث توقف فرایند صدور مدرک می شود .

خواهشمند است جهت تسریع در امر صدور مدارک حتی الامکان از تماس های مکرر خودداری نمایید و برای دریافت پاسخ به سوالات خود فایل راهنما را به دقت مطالعه کنید .

جهت پیگیری فرایند ، سوالات متداول شما در ذیل  پاسخ داده شده است :

  • پیگیری ثبت درخواست گواهی موقت: برای مشاهده و‌ پیگیری  ثبت درخواست گواهی موقت می توانید در سامانه ERP در قسمت گردش کار ، درخواستتان را مشاهده کنید که در حال برررسی در کدام قسمت می باشد ( رنگ سبز نشان دهنده محل درخواست شماست )
  • پیگیری ثبت درخواست کد صحت در سامانه سجاد :

1-در صورتی که درخواست کد صحت روی میز دانشجو باشد وضعیت “در حال بررسی” است که باید دکمه ثبت را بزنید تا درخواست برای دانشگاه ارسال شود .

2-در صورتی که وضعیت” در حال بررسی در دانشگاه” باشد کارشناس دانشکاه در اسرع وقت بررسی کرده و تایید یا عدم تایید را ثبت می کند.

3- در صورتی که وضعیت در “حال بررسی در دانشگاه منتخب”  باشد بدین معنی است که منتظر دریافت کد صحت از سازمان امور دانشجویان کل هستیم.

  • پس از دریافت کد صحت مدرک صادر شده و از طریق پیامک به دانشجو اطلاع رسانی می شود .
  • در صورت تکمیل هر ۳ مرحله نامبرده در بالا و ارسال درخواست برای کارشناس دانش اموختگان، حدود یک ماه بعد پیامک برای شما ارسال میشود .
  • در صورت ایجاد هر گونه مشکل در فرایند ثبت درخواست کد صحت در سامانه سجاد ،برای پشتیبان سامانه در قسمت مربوطه تیکت بزنید تا بررسی نمایند یا با شماره های تماس با پشتیبان  سازمان امور دانشجویان که در سامانه سجاد اطلاع رسانی شده تماس بگیرید .