به گزارش پایگاه خبری ایسنا ، اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در اواخر خرداد ماه ۱۴۰۳.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور، جناب آقای علی صدر، در گفتگویی با خبرگزاری ایسنا، اعلام کرد که نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ در پایان خرداد ماه از طریق وب‌سایت رسمی سازمان سنجش منتشر خواهد شد. ایشان ضمن اشاره به اینکه تأخیری در اعلام نتایج وجود ندارد، خاطرنشان ساختند که دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی می‌بایست استانداردهای پذیرش دانشجویان دکتری را به سرعت به این سازمان اعلام دارند. آقای صدر تأکید کردند که هدف این است تا نتایج نهایی آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد در شهریور ماه به طور همزمان اعلام گردد. بر اساس آمار منتشر شده، تعداد داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد امسال به ۴۷۶ هزار نفر رسیده است، که نسبت به سال گذشته یک درصد افزایش داشته است.

پذیرش دانشجو در دانشگاه مهرالبرز

لازم به ذکر است دانشگاه مهرالبرز در حال حاضر دارای چهار دانشکده مدیریت، فنی مهندسی و فناوری‌ اطلاعات و علوم انسانی است و دارای  34 رشته گرایش در مقطع ارشد می‌باشد.

رشته‌هایی نظیر مدیریت‌بازرگانی، مهندسی‌عمران، HSE، صنایع و فناوری‌اطلاعات که از میان پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی‌ ارشد دانشجو می‌پذیرد.

همچنین پذیرش دانشجو در رشته ی جدید یادگیری‌الکترونیکی فراهم گردیده‌است که مهرالبرز از طریق دو زیر گروه مهندسی کامپیوتر و علوم تربیتی دانشجو می پذیرد.

داوطلبان گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره تحصیلی می توانند از طریق ذیل در ارتباط باشند.

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:00 الی 15:00
تلفن: ۵٧۶۵۸۰۰۰ (٠٢١) داخلی ٢٠٣
تلگرام : https://t.me/MehralborzAdvisor
واتس اپ: https://wa.me/989025765888
ایمیل:moshavereh@mehralborz.ac.ir