مهرالبرز دانشگاهی به وسعت ایران 

به گزارش روابط عمومی مهرالبرز، در شصت و ششمین هیات امنای دانشگاه مهر البرز عنوان شد:

  • فاز طراحی و توسعه پروژه پلتفرم دانشگاه مهرالبرز با عنوان “پلتفرم آموزشی مهر”به پایان رسید و در جلسه هیات امناء رونمایی گردید.
  • گزارش توجیهی رشته های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه برای توسعه ظرفیت کمی در سال تحصیلی 1404- 1403 توسط معاونت محترم آموزشی دانشگاه ارائه گردید و رشته های پیشنهادی به تصویب رسید.
  • موضوع بررسی برنامه و بودجه سال تحصیلی 1403-1402 در دستور کار قرار گرفت و با توجه به توضیحات معاونت مالی و اداری دانشگاه و نظرات اعضاء محترم هیات امناء به تصویب رسید.

شصت و ششمین جلسه هیات امناء با حضور کلیه اعضاء و با ریاست جناب آقای دکتر خرازی، رئیس هیات امناء و جناب آقای دکتر ابیلی، ریاست موسسه و جناب آقای دکتر عبادی، دبیر هیات امناء از ساعت : ۱۹:۰۰ الی ۲۱:۰۰ روز دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ به صورت آنلاین تشکیل گردید.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و بیان خیر مقدم توسط  رئیس و دبیر محترم هیات امناء وارد دستور شد.

  • فاز طراحی و توسعه پروژه پلتفرم دانشگاه مهرالبرز با عنوان “پلتفرم آموزشی مهر” که با حمایت صندوق نوآوری معاونت علمی ریاست جمهوری از بهمن سال 1401 آغاز شده بود، به پایان رسید و در جلسه هیات امناء رونمایی گردید. این پلتفرم با افزودن ده ماژول جدید در بستر مودل، زمینه را برای ارائه خدمات دانشگاهی فراهم خواهد ساخت. فاز تست و اجرای آن در نیم سال تحصیلی پیش رو انجام و از مهر سال تحصیلی آینده به همه دانشگاه های کشور ارائه خواهد شد.

 این پروژه به سفارش معاونت فناوری های دیجیتال و توسط شرکت رایانش هوشمند فریان و با حمایت صندوق نوآوری و در قالب پروژه دانش بنیان و با نظارت مرکز نوآوری و امور دانش بنیان دانشگاه مهرالبرز طراحی و اجرا  گردید.

  • گزارش توجیهی رشته های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه برای توسعه ظرفیت کمی در سال تحصیلی 1404- 1403 توسط معاونت محترم آموزشی دانشگاه ارائه گردید و رشته های پیشنهادی به تصویب رسید.

بر اساس مصوبه هیات امناء دانشگاه مهرالبرز،  دوره دکتری در رشته های مدیریت بازرگانی با دو گرایش بازاریابی و سیاستگذاری، مدیریت فناوری اطلاعات، مهندسی پروژه و ساخت، مهندسی عمران با گرایش HSE از سال تحصیلی آینده پس از تایید شورای گسترش دایر خواهد شد.

  • موضوع بررسی برنامه و بودجه سال تحصیلی 1403-1402 در دستور کار قرار گرفت و با توجه به توضیحات معاونت مالی و اداری دانشگاه و نظرات اعضاء محترم هیات امناء به تصویب رسید و مقرر گردید اعضاء هیات رئیسه دانشگاه با همکاری اعضاء هیات امناء و موسس درخصوص تقویت بنیه مالی دانشگاه اهتمام و برنامه ویژه ای داشته باشند.

در پایان جلسه جناب آقای دکتر خرازی ریاست محترم هیات امناء، از رئیس، اعضاء هیات رئیسه، اعضاء هیات علمی و کارکنان دانشگاه و همچنین از حضور موثر و فعال  اعضاء هیات امناء  در جلسات قدردانی نمودند.

روابط عمومی دانشگاه مهرالبرز