بهار، فرصتی دوباره برای نگریستن است. فرصتی برای بازنگری دیروز، با تمامِ کاستی‌ها و ناکامی‌ها و امیدی دوباره برای ساختنِ امروز و فردایی بهتر. گویی بهار، آینه‌ای در برابرِ ما می‌گذارد تا در آن، انعکاسِ خویشتنِ خویش را ببینیم و در جستجویِ کمال، گامی دیگر برداریم.

تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن در امسال، فرصتی مغتنم برای تزکیه نفس و تعالی معنوی است تا بتوانیم در مسیر بندگی خداوند متعال گام‌های بلندی برداریم.

در سالی که گذشت، دانشگاه مهرالبرز با افتخار به عنوان پیشگام و جلودار در عرصه آموزش عالی کشور، موفق به اخذ مجوز اولین دانشگاه الکترونیکی در ایران شد. این دستاورد ارزشمند، ثمره تلاش بی‌وقفه و تعهد مجموعه دانشگاه مهرالبرز در راستای ارتقاء کیفیت آموزش و ارائه خدمات نوین آموزشی به جامعه دانشگاهی کشور است.

از این رو ضمن عرض تبریک و شادباش، فرا رسیدن نوروز و ماه مبارک رمضان از تلاش، همدلی و همراهی یکایک اعضاء محترم هیات امناء، هیات رئیسه، اساتید و دستیاران گرانقدر، معاونین، مدیران، کارکنان محترم، دانش آموختگان و دانشجویان عزیز که سرمایه اصلی هر دانشگاه محسوب می شوند، تشکر و قدردانی می نماییم و برای همه شما در خانواده بزرگ مهر البرز، فردایی روشن، همراه با بهروزی، سلامتی و موفقیت روز افزون را آرزو می نمایم.

 خدایار ابیلی

رئیس دانشگاه

کارگاه آموزشی پانزدهمین کنفرانس ملی و نهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی