کانون ارزیابی و توسعه شایستگی ویژه کارشناسان دانشگاه مهر البرز در روز دوشنبه اول مرداد ماه در دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش منابع انسانی دانشگاه مهر البرز، این ارزیابی در طی یک روز و در اول مرداد ماه از ساعت 7:30 لغایت 15:30 توسط کانون ارزیابی دانشگاه مهر البرز برگزار شد.

طی این ارزیابی، 12 نفر از کارشناسان دانشگاه  با حضور ارزیابان حرفه ای و صاحب صلاحیت مورد ارزیابی شایستگی قرار گرفتند.

منابع انسانی دانشگاه مهر البرز، هدف از برگزاری  کانون ارزیابی شایستگی را؛  توسعه شایستگی ها براساس مدل شایستگی دانشگاه مهر البرزکه برپایه ی دانشگاه دیجیتال و در جهت حرکت به سمت دانشگاه دیجیتال طراحی گردیده،  جهت شناسایی استعدادها و ارزیابی و سنجش نیازمندی‌ های آموزشی و توانمندسازی سرمایه های انسانی، عنوان نمودند.

ایجاد یک بسترمناسب برای شناسایی شایستگی تحول گرایی و سواد دیجیتال جهت تحقق اصل شایسته سالاری و حرفه‌ای گرایی و اصول اخلاق حرفه ای دردانشگاه دیجیتال ،  فراهم نمودن ساز و کارهای مناسب برای شناسایی و توسعه ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و شایستگی‌های کارشناسان مستعد ارتقاء، افزایش انگیزه و توانمند سازی از طریق ایجاد فضای رقابتی و عادلانه از جمله مهمترین اهداف کانون برشمرده شد.

در پایان عنوان شد بزودی کانون ارزیابی و توسعه شایستگی مهرالبرز با دریافت مجوز ازسازمان اداری و استخدامی کشور متشکل از متخصصان و اساتید مدیریتی و روانشناسان و همچنین متخصصان تحلیل اطلاعات و مشاوران و اساتید در حوزه مدیریت منابع انسانی آمادگی برگزاری کانون های ارزیابی در مراکز و سازمان های دولتی را خواهد داشت.