کنفرانس بین المللی چالش های محیط زیست: صنعت و معدن سبز برگزار می شود

«دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی چالش های محیط زیست: صنعت و معدن سبز» روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

دانشگاه مهرالبرز به عنوان حامی، افتخار دارد در برگزاری «دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین‌المللی چالش‌های محیط زیست: صنعت و معدن سبز» که توسط پژوهشکده محیط زیست دانشگاه تربیت مدرس در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهر تهران برگزار می‌شود، همکاری نماید. این همایش به صورت رسمی برگزار خواهد شد و کلیه مقالات ارائه شده در این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و همچنین کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهند شد.
شرکت‌کنندگان محترم می‌توانند با اطمینان کامل مقالات خود را در این همایش ارائه داده و از امتیازات علمی ناشی از ارائه در کنفرانس بهره‌مند شوند. همچنین، با دریافت گواهینامه‌ی شرکت در کنفرانس، شرکت‌کنندگان می‌توانند تأییدیه‌ی معتبری از حضور و ارائه‌ی خود در این رویداد علمی داشته باشند. این همایش فرصتی ممتاز برای تبادل نظر و همکاری‌های علمی بین پژوهشگران و صنعتگران فراهم خواهد آورد، تا در کنار هم راهکارهایی نوآورانه برای مواجهه با چالش‌های محیط زیستی مرتبط با صنعت و معدن ارائه دهند.