این سامانه پیرو مصوبه کمیته تحول دیجیتال و اجرای روش اجرایی رسیدگی به شکایات و ارتقای رضایت مندی ذینفعان، با همکاری معاونت مالی و اداری و تلاش معاونت فناوری اطلاعات سامانه نظر سنجی دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات مهرالبرز پس از چندین ماه در ابتدای تیرماه 1399 راه اندازی گردید.

از آن جا که استفاده از نظر مخاطبان در جهت جلب رضایت آنان در هر مجموعه خدمت رسان، امری ضروری است و باعث خواهد شد تا آگاهی مسئولین از نظر و سلیقه مخاطبان و دانشجویان بالاتر برود، پیرو مصوبه کمیته تحول دیجیتال و اجرای روش اجرایی رسیدگی به شکایات و ارتقای رضایت مندی ذینفعان، با همکاری معاونت مالی و اداری و تلاش معاونت فناوری اطلاعات سامانه نظر سنجی دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات مهرالبرز پس از چندین ماه در ابتدای تیرماه 1399 راه اندازی گردید.

این سامانه که به صورت تلفنی آماده ی خدمت رسانی به عزیزان می باشد، به ما در شناسایی نقاط قوت و ضعف موسسه یاری خواهد رساند و در ارائه بهتر خدمات و بالا بردن استانداردها مفید و موثر خواهد بود. لذا بدینوسیله از کلیه مخاطبین و دانشجویان گرامی تقاضا می شود پس از اتمام تماس تلفنی خود با بخش های مختلف مهرالبرز، در نظرسنجی تلفنی شرکت نموده و جهت اعلام نظر، از عدد 1 تا 5 به عملکرد و نحوه پاسخگویی کارشناسان مربوطه امتیاز دهید. ضمناً می توانید با ارائه  پیشنهادات و دیدگاه های خود ما را در جهت بهبود و توسعه هر چه بیشتر یاری فرمایید.

شایان ذکر است بازخورد اطلاعات حاصله به صورت ماهیانه و فصلی توسط مدیران بررسی و در ارزیابی عملکرد کارکنان لحاظ خواهد شد. همچنین نقطه نظرات و پیشنهادات دریافتی نیز به صورت گزارشات هفتگی و در قالب اقدامات اصلاحی در جهت بهبود خدمات هر چه بهتر و افزایش سطح رضایت مندی دانشجویان، تهیه و درجلسات مرتبط مطرح خواهد شد.

روابط عمومی مهرالبرز