معاونت پژوهش و همکاری های علمی دانشگاه مهرالبرز، اولویت های پژوهشی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ ویژه دانشجویان متقاضی پژوهش محوری و ارائه دهنده مقالات را اعلام نمود.
به گزارش روابط عمومی مهرالبرز، معاونت پژوهشی دانشگاه مطابق هر سال اولویت های پژوهشی ویژه دانشجویان متقاضی پژوهش محوری را اعلام نموده است. دانشجویانی که موضوعات پایان نامه خود را از لیست اعلامی انتخاب نمایند می توانند از تسهیلات ویژه دانشگاه در این راستا بهره مند شوند. لیست اعلام شده به شرح زیر می باشد:
ردیف | موضوع |
---|---|
۱ | طراحی سامانه جامع خدمات مشاوره آنلاین و پشتیبانی تحصیلی دانشجویان در مؤسسات و دانشگاه های الکترونیکی |
۲ | تحلیل ویژگی یادگیرندگان در دوره های رسمی آموزش عالی الکترونیکی با تأکید بر دوره کارشناسی ارشد |
۳ | طراحی و ارائه مدل مطلوب محتوای چندرسان های دوره های الکترونیکی (مجازی) دوره های کارشناسی ارشد |
۴ | شناسایی و اولویت بندی کاربردهای کلان داده (Big Data) در نظام یادگیری الکترونیکی E-learning |
۵ | شناسایی و مدل سازی شاخص های موفقیت یادگیری از طریق تلفن همراه (M-learning) |
۶ | طراحی الگوی دستیار آموزشی، پژوهشی همراه هوشمند بر مبنای سیستم مدیریت یادگیری مودل (Moodle) |
۷ | طراحی الگوی ارزیابی کیفیت و اثربخش دوره های یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی ایران |
۸ | شناسایی عوامل مؤثر بر رتبه بندی دانشگاه های الکترونیکی و چگونگی ارتقاء آن (مطالعه موردی: دانشگاه مهرالبرز) |
۹ | شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر افزایش انگیزه دانشجویان در امر پژوهش در دانشگاههای الکترونیکی (مطالعه موردی: دانشگاه مهرالبرز) |
۱۰ | طراحی و ارائه مدل مفهومی جهت افزایش مشارکت دانشجویان و دانش آموختگان دوره های الکترونیکی در برنامه ها و فعالیت های دانشجویی-فرهنگی (مطالعه موردی: دانشگاه مهرالبرز) |
۱۱ | بررسی عوامل مؤثر بر اولویت قرار دادن داوطلبان دوره های رسمی در انتخاب یک موسسه و دانشگاه الکترونیکی (مطالعه موردی: دانشگاه مهرالبرز) |
۱۲ | تأثیر شبکه های اجتماعی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان در دانشگاه های الکترونیکی (مطالعه موردی: دانشگاه مهرالبرز) |
۱۳ | تدوین مدل کسب و کار جهت تنوع بخشیدن به منابع مالی در مؤسسات آموزش عالی غیردولتی ایران (مطالعه موردی: مؤسسه آموزش عالی مهر البرز) |
۱۴ | استفاده کاربردی از هوش مصنوعی به منظور هوشمندسازی سامانه یکپارچه یادگیری الکترونیکی (محصول دانش بنیان کنونی مهرالبرز) |
۱۵ | روش های نوین تحلیل کلان داده مبتنی بر لاگ های سامانه کنونی به منظور استفاده در کاربردهای هوشمندسازی |
۱۶ | طراحی نقشه راه دانشگاه دیجیتال |
۱۷ | چگونگی استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوی الکترونیکی دروس دانشگاهی |
۱۸ | بررسی انواع سامانه امن آزمون و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی |
۱۹ | روندهای یادگیری الکترونیکی درجهان و پیشنهاداتی برای بهبود آموزش مجازی در دانشگاه ها و مدارس ایران |
۲۰ | درس آموخته های اپیدمی کرونا و چگونگی بهره مندی از آن برای بهبود کیفیت یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های ایران |
۲۱ | بررسی میزان اثربخشی تحصیلات تکمیلی بر ارتقای شغلی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه مهرالبرز) |
۲۲ | بررسی میزان اثربخشی ارزشیابی های ادواری انجام شده بر ارتقای شاخص های کلیدی عملکرد (اساتید، دستیاران) در دانشگاه مهرالبرز |