هر هفته یک مقاله؛ بررسی مقالات پژوهشی برگزیده مهرالبرز

برای ترقی و پیشرفت هیچ راهی بهتر از تحقیق و پژوهش نیست

آشنا نبودن با انواع مقالات و روش مقاله‌نویسی، یکی از مشکلات اصلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی است. برخی از این دانشجویان تلاش می‌کنند تا با اطلاعات جسته‌ و گریخته که از اساتید یا سایر دانشجویان کسب می‌کنند، نسبت به آماده‌سازی مقالات اقدام کنند. اما از آنجایی‌که دانش کافی ندارند، با مشکلات زیادی روبرو می‌گردند. از این رو، تصمیم گرفتیم که به صورت هفتگی به معرفی مقالات منتشر شده مرتبط از دانشجویان و اساتید مهرالبرز بپردازیم و این مطالب را تحت نام “هر هفته یک مقاله” با مخاطبان وبسایت به اشتراک بگذاریم، با ما همراه باشید.

مقاله علمی پژوهشی چیست؟

مقالات علمی پژوهشی، یکی از مهم‌ترین انواع مقالات داخلی به‌شمار می‌آیند. این مقالات که از نظر ساختار و محتوا از جمله مقالات پژوهشی اصیل (Original article) محسوب می‌شوند. مقاله علمی پژوهشی به آن دسته از مقالاتی گفته می‌شود که محقق در آن به‌منظور پاسخگویی به یک سؤال علمی، به انجام پژوهش‌های تجربی هدفمند می‌پردازد. محقق تمام مراحل تحقیقات خود را به‌صورت کامل و با جزئیات دقیق گزارش می‌دهد. این گزارش را که در قالب یک ساختار سازمان‌یافته شامل چکیده، فرضیات، مطالعات پیشین، روش تحقیق، نتایج و تفسیر نتایج ارائه می‌شود، مقاله علمی پژوهشی می‌نامند.

عنوان مقاله: تحلیل پتانسیل های ارتباطی بازاریابی دیجیتال و رشد استارت آپ های خدمات محور در ایران: توسعه چارچوبی برای پیوند استراتژی دیجیتال و نوآوری تجاری
پدیدآورنده: مینو بیدلی; عباس منوریان; فرح عالیخانی
کلیدواژه: اینفلوئنسر مارکتینگ، بازاریابی دیجیتال، چارچوب ماکرو-پویا،رشد استارت آپ،کمپین های شبکه های اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۴۰۴
دریافت مقاله
دریافت مقاله

چکیده مقاله

هدف: این مقاله با هدف تحلیل ارتباط بازاریابی دیجیتال و رشد استارتهای خدماتی در ایران انجام شده است. با
توجه به اهمیت فزاینده بازاریابی دیجیتال در محیط های رقابتی، این پژوهش یک چارچوب ماکرو-پویا برای عوامل
تأثیرگذار بر رشد استار آپ ها ارائه میدهد.
روش پژوهش: با توجه به تمرکز پژوهش بر استارت آپ های خدماتی، استارت آپ آچاره به عنوان مورد در حال
مطالعه انتخاب شده است. روش تحقیق از نوع آمیخته است و داده ها از طریق پرسش نامه های استاندارد و تحلیل
داده های ثانویه جمع آوری شده اند.
یافته ها: یافته ها حاکی از آن است که ارزیابی و بهینه سازی مداوم استراتژی های دیجیتال به استارت آپ ها کمک
می کند تا در محیط های رقابتی عملکرد بهتری داشته باشند.
نتیجه گیری: نتایج نشان میدهد که کمپین های شبکه های اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ تأثیر مثبتی بر جذب
مشتریان و افزایش درآمد استارت آپ ها دارند.

کتابخانه دیجیتال مهرالبرز چیست؟

امروزه دسترسی کاربران کتابخانه های دانشگاهی به روزآمدترین منابع علمی در کوتاه ترین زمان ممکن، ضرورتی است که این کتابخانه ها را در ارائه پیشرفته ترین خدمات اطلاع رسانی ناگزیر می سازد. کتابخانه ها برای ایفای رسالت سنگینی که در جهت ارایه خدمات اطلاع رسانی نوین بر دوش دارند، نیازمند به کارگیری فن آوری اطلاعات در پیچیده ترین سطوح ممکن هستند. کتابخانه دیجیتال، کتابخانه ای است که منابع و خدمات کتابخانه ای را به صورت دیجیتال در اختیار کاربران قرار می دهد. با توجه به رشد سریع اطلاعات و انتشار حجم عظیمی از منابع علمی و لزوم مدیریت آن ها و نیز نظر به اهمیت و ضرروت دسترسی آسان اعضای هیات علمی، دانشجویان و محققین دانشگاه به این منابع در هر زمان و مکان، کتابخانه دیجیتال موسسه آموزش عالی مهرالبرز راه اندازی شده است.

جهت استفاده از منابع رایگان علمی این کتابخانه و دریافت نام کاربری و رمز عبور می توانید همه روزه با معاونت پژوهشی مهرالبرز با شماره تلفن ۰۲۱۵۷۶۵۸۰۰۰ (داخلی ۲۲۵) تماس یا با ایمیل Ro@mehralborz.ac.ir در ارتباط باشید.

جهت ورود به کتابخانه دیجیتال مهرالبرز کلیک کنید

اشتراک گذاری این محتوا، پلتفرم خود را انتخاب کنید!

0 0 رای ها
امتیاز به مقاله
guest
0 نظرات
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها