آقای دکتر خدایار ابیلی به مدت 4 سال در این سمت فعالیت خواهند کرد

پنجاه و چهارمین جلسه هیات امناء مهرالبرز روز دوشنبه 7 مهرماه 1399 از ساعت 16 الی 18 با حضور اکثریت اعضاء و به ریاست جناب آقای دکتر خرازی، در سالن همایش های ساختمان موسسه تشکیل گردید. در این جلسه اعضا ضمن تشکر از زحمات جناب آقای دکتر عبادی در چند سال گذشته، جناب آقای دکتر خدایار ابیلی را به عنوان رئیس موسسه آموزش عالی به مدت 4 سال منصوب و معرفی نمودند. همچنین مقرر گردید تا جناب آقای دکتر عبادی نیز به عنوان قائم مقام ریاست موسسه فعالیت نمایند.
در ادامه سند جامع اخلاقی مهرالبرز توسط سرکار خانم دکتر نارنجی ارائه و با اصلاحاتی به تصویب رسید و مقرر گردید برنامه اجرایی آن تدوین و در جلسات هیات امناء گزارش گردد. از آن جا که موضوع پیشرفت فعالیت های آموزشی موسسه برای تمامی اعضاء موضوعی مهم بود، سرکار خانم عالیخانی معاون محترم آموزشی گزارشی از پیشرفت امور این معاونت ارائه و اعضاء از زحمات همکاران موسسه و اساتید سپاسگزاری نمودند.
برنامه توسعه ای و بودجه بندی موسسه از دیگر موارد مورد بررسی در جلسه بود که با ارائه ای از جناب آقای دکتر هداوند مدیر دفتر برنامه ریزی و جناب آقای امتیاز معاون مالی موسسه به تفصیل بیان گردید و با اصلاحات و پیشنهاداتی به تصویب رسید. همچنین میزان افزایش شهریه توسط موسسه برای سال تحصیلی 1400-1399 مورد موافقت اعضاء محترم قرار گرفت.

روابط عمومی مهرالبرز