مهلت ارسال فرم برگزاری کارگاه کنفرانس یادگیری الکترونیکی

کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی با هدف ترویج و توسعه یادگیری و یاددهی الکترونیکی(E-Learning & E-Teaching) در نهادهای آموزشی و بهره گیری از آخرین دستاوردهای علمی، آموزشی  و پژوهشی در ایران و جهان برگزار می گردد. تاکنون سیزده دوره از این کنفرانس و هر بار توسط یکی از دانشگاه های سطح یک کشور اجرا شده است. درسال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با توجه به شیوع بیماری کووید 19 درکشور و لزوم توسعه آموزش مجازی در دانشگاه ها و نهادهای آموزشی، با توجه به تجارب ۱۵ ساله موسسه آموزش عالی مهرالبرز به عنوان نخستین دانشگاه الکترونیکی که همه خدمات آموزش و پژوهشی را طی سال های گذشته به صورت  الکترونیکی ارائه نموده است، مقررگردید، میزبان چهاردهمین کنفرانس ملی و هشتمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی باشد. این کنفرانس توسط مؤسسه آموزش عالی مهرالبرز و با همکاری انجمن یادگیری الکترونیکی ایران (یادا) وکرسی یونسکو درآموزش و یادگیری الکترونیکی در تاریخ  ۱۳ و ۱۴ اسفندماه ۱۳۹۹ و با موضوع  “به سوی یادگیری الکترونیکی اثربخش” به صورت آنلاین برگزار می گردد.

هدف کنفرانس طرح «مسائل و چالش ها و راهکارهای اثربخشی» ،  «کیفیت بخشی » ، « تجربیات موفق و تجربیات زیسته آکادمیک » و «دستاوردهای علمی-پژوهشی» نظام یادگیری و یاددهی الکترونیکی می باشد.

برای تحقق اهداف فوق، برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده است که شامل سخنرانان تخصصی داخلی و خارجی، ارائه مقالات و پوستر، گزارش تجارب برتر داخلی و خارجی، پانل تخصصی، کارگاه های آموزشی، نمایشگاه تخصصی مجازی و نشست های مقدماتی می گردد.

از این‌ رو از همه پژوهشگران و متخصصان دعوت می شود که با شرکت فعال در این کنفرانس ما را در تحقق این اهداف یاری نمایند.

نخستین جلسه شورای سیاستگذاری کنفرانس روز دوشنبه ازساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح با ریاست جناب آقای دکترخرازی ریاست محترم هیت امناء موسسه و با حضور سایر اعضاء شورا آقایان : دکترفرجی دانا، دکترابیلی، دکترصفوی، دکتر ربیعی، مهندس جهانگرد، دکترخانیکی، دکتر اعتماد مقدم، دکتر شنبه زاده، دکتر شیرانی، دکتر عبادی، دکتر فرصت کار و خانم ها: دکترنارنجی و دکتر امین صالحی برگزار گردید.

 

تاریخ

15 بهمن 1399
منقضی شده است!

زمان

06:00 - 20:00
دسته بندی
بارکد QR

عنوان

برگشت به بالا