به نام خداوند جان و خرد

اطلاعیه راهنمای گام به گام ثبت نام متقاضیان ورود به دوره های کارشناسی بین الملل

سال تحصیلی 1403-1404  دانشگاه مهرالبرز

متقاضیان محترم ورود به دوره های کارشناسی ارشد بین الملل:

لازم و ضروری است مراحل ثبت نام را طبق راهنمای مندرج در سامانه تکمیل نمایید بدیهی است پس از بررسی ، پذیرش نهایی دردوره ها متعاقبا اطلاع رسانی می گردد.

 

مراحل ثبت نام :

کلیه فرآیند ثبت نام اولیه به صورت الکترونیکی انجام می شود و نیاز به حضور افراد در دانشگاه نمی باشد.

ورود به سامانه ثبت نام

گام اول           گام دوم            گام سوم            گام چهارم             گام پنجم

مطالعه مطالب مندرج در سایت

کلیه مطالب مربوط به آشنایی با دانشگاه، نحوه تحصیل در فضای الکترونیکی، فرایند و ابزارهای موجود تحصیلی و دوره های آموزشی در بخش های مختلف سایت دانشگاه قابل مشاهده می باشد

معرفی کامل دوره های آموزشی:

  1. رشته مدیریت بازرگانی
  2. رشته مدیریت دولتی
  3. مهندسی کامپیوتر
  4. مدیریت کسب و کار
  5. علوم تربیتی
  6. مدیریت امور بانکداری
  7. روان شناسی

تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی

ثبت نام الکترونیکی  از روز دوشنبه 25  الی 31 فروردین ماه   از طریق سامانه ثبت نام  به آدرس : erp.mehralborz.ac.ir می باشد .

کد کاربری و رمز عبور جهت ثبت نام الکترونیکی از طریق ایمیل ارسال خواهد شد .

نکته : تکمیل ثبت نام منوط به ثبت دکمه ارسال درخواست می باشد .

 
نکته : تکمیل ثبت نام منوط به ثبت دکمه ارسال درخواست ،پس از پرداخت شهریه ، می باشد .

مدارک لازم جهت بارگذاری در سامانه ثبت نام الکترونیکی:

  1. تصویر پاسپورت /تذکره
  2. تصویر عکس پرسنلی 4*3 با زمینه سفید
  3. تصویر ریز نمرات
  4. تصویر مدرک دیپلم

تبصره 1:در صورت قید نشدن معدل در مدرک تحصیلی، ارائه ریز نمرات و یا مدرک معتبری که در آن معدل قید شده باشد الزامی است

توجه 1 : اداره آموزش کلیه مدارک بارگذاری شده در سامانه ثبت نام را بررسی خواهد کرد و نواقص از طریق ایمیل اعلامی پذیرفته شده، اطلاع رسانی خواهد شد (لذا لازم است نسبت به اعلام ایمیل فعال و معتبر اقدام نمایید)  . بدیهی است متقاضیان می بایست ظرف مدت یک هفته نسبت به تکمیل و رفع نواقص اقدام نمایند .

پس از تایید مدارک توسط اداره آموزش ، شماره دانشجویی و رمز عبور سامانه های آموزشی (پورتال و Erp ) از طریق ایمیل ارسال می شود.

واریز شهریه | جدول شهریه – ورودی های سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴

جزئیات دریافت و واریز شهریه ثابت و متغیر در سامانه ثبت نام به طور کامل اطلاع رسانی گردیده است.

جدول شهریه به شرح زیر می باشد:

توجه مهم: پس از پرداخت  شهریه به بنیاد جهانی سبز منش ( آقای دکتر شریفی) و تایید پرداخت, سپس وارد صفحه “فرم ارسال گردش” شوید و دکمه ارسال ثبت نام را بزنید.

توجه نمائید در صورت عدم ارسال درخواست، ثبت نام شما قطعی نخواهد شد.

جنسیت شهریه
دختران ۷۰.۰۰۰.۰۰۰
پسران ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰

ارسال مدارک فیزیکی

 

متقاضیان گرامی دقت نمایید، در طی دوره تحصیل، اصل مدارک تحصیلی تایید شده  مقطع قبلی از شما دریافت خواهد شد لیکن نحوه دریافت و ارائه آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. :

 

مدارک مورد نیاز :

  1. اصل مدرک دیپلم (مورد تایید سفارت یا نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در کشور متقاضی)
  2. اصل ریزنمرات
  3. 3 قطعه عکس پرسنلی 4*3 با زمینه سفید
  4. تصویر صفحه اول پاسپورت (تذکره)
  5. فرم تعهد برای دانشجویانی که کسری مدرک دارند.

حضور در جلسه پیش معارفه و معارفه

پس از برگزاری جلسه پیش معارفه ]نلاین به منظور آشنایی پذیرفته شدگان با دانشگاه مهرالبرز  و آشنایی با سیستم های آموزشی که جزییات آن پس از انجام ثبت نام الکترونیکی از طریق سایت دانشگاه مهر البرز به اطلاع شما خواهد رسید.

تذکرمهم:

لازم به توضیح است، قبل از آغاز دوره و در روز معارفه آنلاین ، دانشگاه فیلم آموزشی ویژه دانشجویان بین الملل ورودی جدید در خصوص فرایند تحصیل در دانشگاه مجازی و معرفی ابزارها و سیستم های مورد نیاز در طول دوره را در اختیار دانشجویان قرار داده و راهکارهای مناسب یادگیری در محیط های آموزش الکترونیکی را به طور کامل ارائه می نماید. بدیهی است میزان توجه و دقت شما در این رابطه می تواند نشان دهنده بخشی از ویژگی های عملکرد شما در طول دوران تحصیل در فضای آموزش الکترونیکی باشد که ضرورتاً پس از این ، تعامل بیشتری نیز با آن خواهید داشت.

راههای ارتباط با بنیاد جهانی سبز منش :

Internationalmehralborz@gmail.com

شماره تلفن همراه : 09022878196

راههای ارتباط با دانشگاه مهر البرز :

 

 

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه مهرالبرز

معاون آموزشی دانشگاه مهرالبرز

ورود به سامانه ثبت نام