به همت معاونت مالی و منابع انسانی امکان ثبت امتیاز رضایت از پاسخگویی در تماس های تلفنی مهرالبرز فراهم شد. این طرح بر مبنای تکریم مخاطبان دانشگاه تصویب و اجرایی شده است. از این به بعد افراد می توانند پس از پایان تماس میزان رضایت خود را از پاسخگویی افراد ثبت نمایند. اعداد نظر سنجی تماس بین 1 (کمترین امتیاز) و 5 (بیشترین امتیاز) می باشد.
اگر از مخاطبان مهرالبرز هستید، بهتر است بدانید که همواره برای مسئولین کیفیت پاسخگویی به شما اهمیت بالایی داشته است. لازم به ذکر است اطمینان از رضایت شما و توجه به پاسخگویی مناسب نیز همواره مورد توجه معاونت مالی و منابع انسانی بوده است. همچنین شرکت شما در نظر سنجی پایانی تماس تلفنی موجب امتنان خاطر خواهد بود.