دانشجوی گرامی

با سلام و احترام

خواهشمند است با مراجعه به سامانه https://erp.mehralborz.ac.ir از طریق منوی امور شهریه/ پرداخت اینترنتی نسبت به پرداخت قسط اول شهریه متغیر خود (ترم دوم ۱۴۰۲)  اقدام فرمایید.

به اطلاع میرساند مهلت پرداخت قسط اول شهریه متغیر ، از تاریخ ۲۴ فروردین ماه لغایت پایان روز جمعه ۳۱ فروردین ماه می باشد.

بدیهی است درصورت عدم واریز و عدم ایجاد هرگونه ارتباط (باتوجه به یادداشت ذیل) نسبت به قطع دسترسی شما به سیستم آموزشی اقدام خواهدشد. (درصورت پرداخت بدهی نیازی به تماس با امورمالی دانشگاه نمی باشد).

در صورت وجود هر گونه مشکل مالی در مورد واریز بموقع قسط شهریه مورد نظر(با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی) با امور مالی به آدرس ایمیل mali@mehralborz.ac.ir  و یا با شماره تلفن ۵۷۶۵۸۰۰۰ تماس حاصل فرمائید.


با تشکر

امور مالی دانشگاه مهرالبرز

۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۳

لینک سامانه ERP جهت پرداخت