27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گرامی می داریم و به تمامی فعالین این حوزه تبریک می گوییم. آیا شما هم فعالینی در این حوزه می شناسید؟
همه روزهای سال، در حقیقت روز روابط عمومی است و گستره ی فعالیت های این واحد شب و روز نمی شناسد. به طور کل در هر برنامه ای روابط عمومی پیش قراول است. از برنامه ریزی برای بروزرسانی و تولید محتوای مناسب برای شبکه های اجتماعی گرفته تا رساندن اخبار به گوش مخاطبان. کمک همیشگی به توسعه نام و نشان هر چه بهتر فضایی که در آن کار می کند. معرفی سازمان به تمامی گروه های مخاطبین نیز وظیفه مهم دیگری برای این واحد است.
شب های قبل و بعد از مراسم ها:
چه شب هایی که فردایش جشنواره ای، مراسمی یا رویدادی در راه است و به واسطه ی آن هماهنگی های لازم باید انجام پذیرد. اگر استرس زمان اجرای برنامه ها را کنار بگذاریم، تازه پس از اتمام برنامه کار اصلی اش شروع می شود، درست زمانی که همه به خانه بازمی گردند. این روابط عمومی سازمان است که باید شروع به انعکاس دقیق برنامه برای درست شنیده شدن اخبار آن و پاسداشت زحمات همگی کند.
نشستن پای درد و دل آدم ها:
خیلی وقت ها هم می شود که پای درد و دل آدم ها می نشیند و پیشنهادها و نظرات همه را با حوصله گوش می دهد. با خود فکر می کند باید کاری برای آن آدم ها انجام دهد. اگر به دور از انصاف نباشد نمی توان یک روز خاص را برایش در نظر گرفت. باید گفت همه ی روزها و شب ها متعلق به روابط عمومی است.
روابط عمومی ششمین شغل پر استرس:
امروزه نقش روابط عمومی ها به عنوان ششمین شغل پراسترس جهان در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است. نقشی که به عنوان ابزاری مدیریتی زمینه ساز فعالیت های حرفه ای، علمی و الکترونیکی در عصر ارتباطات است.
خوشحالیم و بر خود می بالیم که از همان سال های ابتدایی تاسیس مهرالبرز در کنار شما بوده ایم؛ با پتانسیل بالا، سخت کوشی و دلسوزی تمام به عنوان روابط عمومی پاسخگوی یکی از پیشتازان عرصه آموزش عالی کشور. باشد که با پشتکار روزافزون به راه خود ادامه دهیم.