به نام خداوند جان و خرد


اطلاعیه راهنمای گام به گام ثبت نام پذیرفته شدگان کاشناسی ارشد سال
تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه مهرالبرز

ضمن عرض تبریک به مناسبت قبولی شما در آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و آرزوی موفقیت برای شما پذیرفته شدگان محترم  و ابراز خوشوقتی از اینکه دانشگاه مهرالبرز را به عنوان محل تحصیل دوره تحصیلات تکمیلی خود انتخاب نموده اید، راهنمای گام به گام ثبت نام در این دانشگاه به شرح ذیل به اطلاع می رسد.

لازم به ذکر است کلیه فرآیند ثبت نام اولیه به صورت الکترونیکی انجام می شود و نیاز به حضور افراد در دانشگاه نمی باشد.

ورود به سامانه ثبت نام

گام اول           گام دوم            گام سوم            گام چهارم             گام پنجم

مطالعه مطالب مندرج در سایت

کلیه مطالب مربوط به آشنایی با دانشگاه، نحوه تحصیل در فضای الکترونیکی، فرایند و ابزارهای موجود تحصیلی و دوره های آموزشی در بخشهای مختلف سایت دانشگاه قابل مشاهده می باشد، علاوه بر آنها بخش مشاوره آنلاین سایت نیز از زمان اعلام نتایج تا پایان فرصت ثبت نام هر روز از ساعت ۱۰ الی ۱۶ پاسخگوی سوالات شما در زمینه های مختلف خواهد بود.

 

 

معرفی کامل دوره های آموزشی

تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی

ثبت نام الکترونیکی از روز یکشنبه ۱۹ شهریور ماه ساعت ۸ صبح از طریق سامانه ثبت نام به آدرس :

http://erp.mehralborz.ac.ir/stdnew

ورود به سامانه : با استفاده از کدملی و شماره شناسنامه

 نکته : تکمیل ثبت نام منوط به ثبت دکمه ارسال درخواست می باشد

مدارک لازم جهت بارگذاری در سامانه ثبت نام الکترونیکی:

  1. تصویر کارت ملی
  2. تصویر صفحه اول شناسنامه (چنانچه شناسنامه توضیحات دارد، تصویر صفحه توضیحات نیز پیوست گردد.)
  3. تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت

تبصره 1: آقایان در صورت مشمول بودن می بایست به سامانه خدمات الکترونیکی انتظامی به آدرس https://services.epolice.ir مراجعه و پس از طی مراحل ثبت نام و اخذ تاییدیه تصویر آنرا بارگذاری نمایند .

راهنمای تصویری اخذ معافیت تحصیلی

  1. تصویر مدرک تحصیلی دوره کارشناسی

تبصره 2: در صورت آماده نبودن گواهی موقت، فرم معدل فارغ التحصیلی (مهر و امضا شده توسط دانشگاه دوره کارشناسی) و یا گواهی مبنی بر اعلام فارغ‌التحصیلی، از دانشگاه مقطع قبلی دریافت و بارگذاری گردد.(فرم از اینجا دانلود شود)

تبصره 3: در صورت قید نشدن معدل در مدرک تحصیلی، ارائه ریز نمرات و یا مدرکی که معدل در آن قید شده باشد، الزامیست (پیوست گردد.)

  1. بند مربوط به پذیرفته شدگانی که در زمان ثبت نام دانشجوی سال آخر بوده اند.  تصویر فرم مخصوص میانگین تعداد واحدهای گذرانده برای دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی(مهر و امضا شده توسط دانشگاه مربوطه) مندرج در دفترچه شماره یک سازمان سنجش ( فرم از اینجا دانلود شود )

       *دانلود فرم تعهد فراغت از تحصیل برای دانشجویانی که تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل می شوند.(فرم شماره ۳)

6. بند مربوط به پذیرفته شدگانی که دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته می باشند. (تصویر مدرک تحصیلی دوره کاردانی پیوست گردد)

تبصره 4: در صورت قید نشدن معدل در مدرک کاردانی، ریز نمرات نیز پیوست گردد.

  1. بند مربوط به پذیرفته شدگانی که کسری مدرک دارند : لطفاً در صورتی که کسری مدرک دارید، فرم تعهد کسری مدرک را دانلود و تکمیل نموده و در قسمت مربوطه بارگزاری نمایید ( فرم از اینجا دانلود شود )

توجه 1 : اداره آموزش کلیه مدارک بارگذاری شده در سامانه ثبت نام را راستی آزمایی خواهد کرد و نواقص از طریق سیستم ثبت نام  به پذیرفته شده اطلاع رسانی خواهد شد . بدیهی است پذیرفته شدگان می بایست ظرف مدت ۴۸ ساعت نسبت به تکمیل و رفع نواقص اقدام نمایند.

پس از تایید مدارک توسط اداره آموزش، نام کاربری و رمز عبور سامانه های آموزشی پیامک می شود.

نکته مهم

* فارغ التحصیلان دانشگاههای سراسری ، موسسات آموزش عالی ، علمی کاربردی و پیام نور می بایست جهت دریافت کد صحت مقطع کارشناسی از سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان کل کشور  اقدام نمایند ( برای دریافت کد صحت از طریق پرتال سازمان امور دانشجویان کل کشور به آدرسhttps://portal.saorg.ir  پس از ثبت نام اولیه ، در قسمت خدمات اداره دانش آموختگان دریافت تاییدیه تحصیلی اقدام نمایند.) پس از دریافت، کد صحت مقطع کارشناسی را در قسمت مشخصات مقاطع تحصیلی قبلی، در کادر کد رهگیری استعلام مدرک پایه، در سامانه ثبت نام درج نمایند.

فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد باشد می بایست به سامانه استعلام مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد  به آدرس  https://estelam.iau.ir مراجعه کرده و کد استعلام مقطع کارشناسی را دریافت کرده و در قسمت مشخصات مقاطع تحصیلی قبلی، در کادر کد رهگیری استعلام مدرک پایه، در سامانه ثبت نام درج نمایند.

* فارغ التحصیلان دانشگاههای نظامی و حوزوی و علوم پزشکی فرم درخواست تاییدیه تحصیلی را از اینجا دریافت نموده و پس از تکمیل به اداره پست جهت ارسال به دانشگاه مقطع قبلی تحویل دهند. ( فرم از اینجا دانلود شود )

توجه : کلیه دانشجویان می بایست کد صحت یا کد استعلام یا تاییدیه تحصیلی مقطع قبلی را تاریخ ۳۰ آذر ماه به اداره آموزش تحویل دهند در غیر اینصورت دسترسی دانشجو مسدود و  امکان ادامه تحصیل در نیمسال دوم وجود ندارد .

توجه 2 : از صحت پست الکترونیک و شماره همراه خود مطمئن شوید.

واریز شهریه | جدول شهریه – ورودی های سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

میزان شهریه هر ترم عبارت است از شهریه ثابت + شهریه متغیر که در جدول برنامه های آموزشی در این قسمت قابل مشاهده می باشد.

لازم به ذکر است شهریه ثابت در طول سنوات تحصیلی مجاز دوره آموزشی ثابت بوده و شهریه متغیر در ابتدای هر سال تحصیلی بنا به تصمیم هیات امنا موسسه مشمول افزایش خواهد شد.

پذیرفته شدگان گرامی جهت ثبت نام و انتخاب واحد در ابتدای هر ترم نسبت به پرداخت شهریه ثابت خود اقدام نموده و می توانند شهریه متغیر خود را طی سه یا چهار قسط ( که متعاقبا توسط امور مالی اعلام خواهد شد ) تا قبل از شروع امتحانات آن ترم پرداخت و تسویه نمایند.

سایر آیین نامه و بخشنامه های مرتبط با امور شهریه دانشجویان در قسمت معاونت مالی ومنابع انسانی سایت قابل مشاهده می باشد.

جزئیات دریافت و واریز شهریه ثابت و متغیر نیز در سامانه ثبت نام به طور کامل اطلاع رسانی گردیده است.

نیم‌سال اول تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲
دانشکده رشته/گرایش شهریه ثابت (ریال) شهریه متغیر
هر واحد (ریال)
تعداد واحدهای پیش‌بینی
شده در نیم‌سال اول
کل شهریه
نیم‌سال اول (ریال)
مدیریت مدیریت بازرگانی – بازاریابی ۴۶,۹۵۰,۰۰۰ ۸,۳۲۵,۰۰۰ ۸ ۱۱۳,۵۵۰,۰۰۰
مدیریت بازرگانی – مدیریت استراتژیک ۴۶,۹۵۰,۰۰۰ ۸,۳۲۵,۰۰۰ ۸ ۱۱۳,۵۵۰,۰۰۰
مدیریت بازرگانی – تجارت الکترونیکی ۴۶,۹۵۰,۰۰۰ ۸,۳۲۵,۰۰۰ ۸ ۱۱۳,۵۵۰,۰۰۰
مدیریت بازرگانی – بازرگانی بین الملل ۴۶,۹۵۰,۰۰۰ ۸,۳۲۵,۰۰۰ ۸ ۱۱۳,۵۵۰,۰۰۰
مدیریت بازرگانی – کارآفرینی ۴۶,۹۵۰,۰۰۰ ۸,۳۲۵,۰۰۰ ۸ ۱۱۳,۵۵۰,۰۰۰
مدیریت کسب و کار MBA – بازاریابی ۴۶,۹۵۰,۰۰۰ ۵,۵۵۰,۰۰۰ ۱۲ ۱۱۳,۵۵۰,۰۰۰
مدیریت صنعتی – تولید و عملیات ۴۶,۹۵۰,۰۰۰ ۸,۳۲۵,۰۰۰ ۸ ۱۱۳,۵۵۰,۰۰۰
مدیریت دولتی – منابع انسانی ۴۶,۹۵۰,۰۰۰ ۸,۳۲۵,۰۰۰ ۸ ۱۱۳,۵۵۰,۰۰۰
مالی – بانکداری ۴۶,۹۵۰,۰۰۰ ۸,۳۲۵,۰۰۰ ۸ ۱۱۳,۵۵۰,۰۰۰
مالی – بیمه ۴۶,۹۵۰,۰۰۰ ۸,۳۲۵,۰۰۰ ۸ ۱۱۳,۵۵۰,۰۰۰
علوم مهندسی مهندسی عمران – مدیریت ساخت ۵۴,۴۵۰,۰۰۰ ۹,۰۰۰,۰۰۰ ۹ ۱۳۵,۴۵۰,۰۰۰
مهندسی عمران – محیط زیست ۵۴,۴۵۰,۰۰۰ ۹,۰۰۰,۰۰۰ ۹ ۱۳۵,۴۵۰,۰۰۰
مدیریت پروژه و ساخت ۵۴,۴۵۰,۰۰۰ ۹,۰۰۰,۰۰۰ ۹ ۱۳۵,۴۵۰,۰۰۰
مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست ۵۴,۴۵۰,۰۰۰ ۹,۰۰۰,۰۰۰ ۹ ۱۳۵,۴۵۰,۰۰۰
مهندسی صنایع – سیستم های تولید و خدمات ۵۴,۴۵۰,۰۰۰ ۹,۰۰۰,۰۰۰ ۹ ۱۳۵,۴۵۰,۰۰۰
مهندسی صنایع – کیفیت و بهره وری ۵۴,۴۵۰,۰۰۰ ۹,۰۰۰,۰۰۰ ۹ ۱۳۵,۴۵۰,۰۰۰
مدیریت مخازن هیدروکربوری ۵۴,۴۵۰,۰۰۰ ۹,۰۰۰,۰۰۰ ۹ ۱۳۵,۴۵۰,۰۰۰
مهندسی صنایع – بهینه‌سازی سیستم‌ها ۵۴,۴۵۰,۰۰۰ ۹,۰۰۰,۰۰۰ ۹ ۱۳۵,۴۵۰,۰۰۰
مهندسی صنایع – مدیریت مهندسی ۵۴,۴۵۰,۰۰۰ ۹,۰۰۰,۰۰۰ ۹ ۱۳۵,۴۵۰,۰۰۰
فناوری اطلاعات علوم تصمیم و مدیریت دانش ۵۴,۴۵۰,۰۰۰ ۹,۰۰۰,۰۰۰ ۹ ۱۳۵,۴۵۰,۰۰۰
مهندسی فناوری اطلاعات – مدیریت سیستم های اطلاعاتی ۵۴,۴۵۰,۰۰۰ ۹,۰۰۰,۰۰۰ ۹ ۱۳۵,۴۵۰,۰۰۰
مهندسی فناوری اطلاعات – تجارت الکترونیکی ۵۴,۴۵۰,۰۰۰ ۹,۰۰۰,۰۰۰ ۹ ۱۳۵,۴۵۰,۰۰۰
مهندسی فناوری اطلاعات – معماری سازمانی ۵۴,۴۵۰,۰۰۰ ۹,۰۰۰,۰۰۰ ۹ ۱۳۵,۴۵۰,۰۰۰
مدیریت فناوری اطلاعات – مدیریت منابع اطلاعاتی ۴۶,۹۵۰,۰۰۰ ۸,۳۲۵,۰۰۰ ۸ ۱۱۳,۵۵۰,۰۰۰
مدیریت فناوری اطلاعات – سیستم های اطلاعاتی پیشرفته ۴۶,۹۵۰,۰۰۰ ۸,۳۲۵,۰۰۰ ۸ ۱۱۳,۵۵۰,۰۰۰
مدیریت فناوری اطلاعات – مدیریت دانش ۴۶,۹۵۰,۰۰۰ ۸,۳۲۵,۰۰۰ ۸ ۱۱۳,۵۵۰,۰۰۰
علوم انسانی تکنولوژی آموزشی ۴۶,۹۵۰,۰۰۰ ۸,۳۲۵,۰۰۰ ۸ ۱۱۳,۵۵۰,۰۰۰
یادگیری الکترونیکی ۴۶,۹۵۰,۰۰۰ ۸,۳۲۵,۰۰۰ ۸ ۱۱۳,۵۵۰,۰۰۰
روان شناسی عمومی ۴۶,۹۵۰,۰۰۰ ۸,۳۲۵,۰۰۰ ۸ ۱۱۳,۵۵۰,۰۰۰
مدیریت آموزشی ۴۶,۹۵۰,۰۰۰ ۸,۳۲۵,۰۰۰ ۸ ۱۱۳,۵۵۰,۰۰۰

ارسال مدارک فیزیکی

پذیرفته شدگان گرامی دقت نمایند، جهت تکمیل فرآیند ثبت نام می بایست مدارک به شرح ذیل را صرفا از طریق پست سفارشی ارسال نمایند :

مدارک مورد نیاز :

  1. فرم تایید نهایی ثبت نام الکترونیکی (پس از درج امضا و اثر انگشت)
  2. فرم ارسال مدارک پرونده فیزیکی ( فرم از اینجا دانلود شود )
  3. اصل گواهی موقت یا کپی برابر اصل دانشنامه مقطع کارشناسی یا فرم معدل فارغ التحصیلی (مهر و امضا شده توسط دانشگاه دوره کارشناسی) ، که در صورت قید نشدن معدل در مدرک تحصیلی، ریز نمرات و یا مدرکی که معدل در ان قید شده باشد نیز ارسال گردد.
  4. فرم مخصوص میانگین تعداد واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی ( فرم از اینجا دانلود شود )
  5. نمونه فرم مدرک کارشناسی و معدل برای آندسته از پذیرفته شدگانی که قادر به ارائه مدرک کارشناسی نیستند.(دانلود فرم شماره ۲)
  6. فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان نیمسال آخر دوره کارشناسی (دانشجویان سال آخر که تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل می شوند) ( دانلود فرم شماره ۳ )
  7. آن دسته از دانشجویانی که کارشناسی ناپیوسته را گذرانده اند می بایست اصل گواهی موقت یا کپی برابر اصل دانشنامه مقطع کاردانی را ارسال نمایند. (در صورت قید نشدن معدل در مدرک کاردانی، ریز نمرات یا گواهی معدل  نیز ارسال گردد.)
  8. سه قطعه عکس پرسنلی 4×3 با زمینه سفید
  9. کپی صفحه اول شناسنامه (در صورت درج توضیحات در شناسنامه، کپی صفحه توضیحات نیز ارسال گردد.)
  10. کپی کارت ملی
  11. کپی کارت پایان خدمت یا معافیت ( مشمولین نظام وظیفه طبق راهنمای اعلام شده اقدام نمایند )
  12. فرم تعهد برای دانشجویانی که کسری مدرک دارند.
  13. دانشجویانی که کد صحت یا تاییدیه تحصیلی کاردانی و کارشناسی را دریافت کرده اند به همراه مدارک ارسال کنند، در غیر اینصورت جهت ثبت درخواست کد صحت و یا دریافت تایید تحصیلی طبق نکات ذکر شده در انتهای گام دوم راهنما اقدام نمایند.

حضور در جلسه معارفه و کلاس مجازی اول

پس از برگزاری جلسه آنلاین پیش معارفه به منظور آشنایی پذیرفته شدگان با دانشگاه مهرالبرز که در عصر روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه برگزار می گردد و زمان آن متعاقبا از طریق وبسایت و پیامک اعلام خواهد شد، براساس تقویم آموزشی زمان برگزاری آنلاین جلسه معارفه و آشنایی با سیستم های آموزشی نیز قبل از آغاز نیمسال تحصیلی (۲۹ شهریور ۱۴۰۲) می باشد که جزییات آن پس از انجام ثبت نام الکترونیکی از طریق سایت دانشگاه مهرالبرز به اطلاع شما خواهد رسید.

تذکرمهم:

لازم به توضیح است، قبل از آغاز دوره و در روز معارفه، دانشگاه فیلم آموزشی ویژه دانشجویان ورودی جدید در خصوص فرایند تحصیل در دانشگاه مجازی و معرفی ابزارها و سیستم های مورد نیاز در طول دوره را در اختیار دانشجویان قرار داده و راهکارهای مناسب یادگیری در محیط های آموزش الکترونیکی را به طور کامل ارائه می نماید. بدیهی است میزان توجه و دقت شما در این رابطه می تواند نشان دهنده بخشی از ویژگی های عملکرد شما در طول دوران تحصیل در فضای آموزش الکترونیکی باشد که ضرورتاً پس از این، تعامل بیشتری نیز با آن خواهید داشت.

مشاوره و پاسخگویی به سوالات:

شما می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق عضویت در کانال تلگرام رسمی مهرالبرز، ارسال پیام به بخش مشاوره آنلاین از طریق تلگرام و واتساپ بخش مشاوره تحصیلی به شماره تلفن ۰۹۰۲۵۷۶۵۸۸۸ یا مراجعه به بخش پرسشهای متداول سایت رسمی مهرالبرز به آدرس http://www.mehralborz.ac.ir/faq دریافت نمایید. همچنین به اطلاع می رساند همکاران ما در بخش مشاوره تحصیلی پس از اعلام نتایج طی چند روز آینده جهت مشاوره و راهنمایی ثبت نام با پذیرفته شدگان گرامی تماس حاصل خواهند کرد.

  • شماره گیری شماره تماس 57658000-021 و گرفتن داخلی 1
  • پست الکترونیکی اداره مالی: mali@mehralborz.ac.ir و داخلی تلفن 110
  • پست الکترونیکی پشتیبانی سامانه ثبت نام : tts@mehralborz.ac.ir و داخلی 127
  • پست الکترونیکی مشاوره تحصیلی : moshavereh@mehralborz.ac.ir و داخلی 203

معاون آموزشی دانشگاه مهرالبرز

ورود به سامانه ثبت نام