به استناد آیین نامه نحوه دریافت شهریه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره 86198/24/2 مورخ 1394/05/06 و همچنین بخشنامه های مرتبط با این موضوع موارد مربوط به استرداد شهریه دانشجویان در سال تحصیلی 1400-13999 به شرح زیر بیان می گردد:

الف – شرایط انصراف برای دانشجویان ورودی مهر99:

1- درصورتیکه انصراف دانشجویان تا ساعت 24 روز سه شنبه  مورخ سیزده آبان ماه 99 (قبل از برگزاری جلسه معارفه و کلاس های حضوری) انجام گیرد، 50% شهریه ثابت دانشجو کسر و الباقی وجه ( 50% شهریه ثابت + شهریه متغیر – در صورت پرداخت نقدی) مسترد می گردد.

2- در صورتیکه انصراف بعد از زمان فوق (سیزده  آبان ماه 99) و تا پایان وقت اداری روز دو شنبه مورخ26 آبان ماه (دو هفته بعد از شروع سال تحصیلی) انجام پذیرد، فقط شهریه متغیر مسترد خواهد شد.

3- چنانچه انصراف پس از انقضای مهلت های تعیین شده (روز دوشنبه مورخ 26 آبان ماه) انجام گیرد کل شهریه   (اعم از ثابت و متغیر) پرداخت شده عودت نخواهد گردید.

تذکر: درخواست انصراف فقط به صورت کتبی  از طریق نامه الکترونیکی (ایمیل به واحد مالی به آدرس mali@mehralborz.ac.ir و پس از دریافت تایید وصول) دریافت خواهد گردید.

همچنین به استناد آیین نامه شماره 162364/24/2 مورخ 09/08/1394 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شرایط انصراف برای دانشجویان تکمیل ظرفیت نیز به شرح زیر می باشد:

  • چنانچه دانشجویان در تکمیل ظرفیت موسسه و یا دانشگاه دیگری پذیرفته شوند درصورتیکه از زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت توسط سازمان سنجش بیشتر از یکماه نگذشته باشد، شهریه متغیر مسترد خواهد شد.

شایان ذکر است آیین نامه های فوق الذکر، بر روی سایت موسسه قابل مشاهده می باشد.