دوازدهمین کمپ برنامه راهبردی دانشگاه مهرالبرز با همکاری دفتر برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار و با هدف همفکری و مشارکت معاونان، مدیران، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه در تدوین برنامه‌های اجرایی سالانه معاونت‌ها، در راستای تحقق برنامه استراتژیک پنج‌ساله، روز ۲۹ مردادماه برگزار شد.

در این نشست، که با حضور معاونان، مدیران، رؤسای دانشکده‌ها، اعضای هیأت علمی و کارشناسان دانشگاه تشکیل شد، همکاری‌های بین‌بخشی، نیازمندی‌ها، تعاملات و انتظارات واحدهای مختلف مورد بررسی قرار گرفت تا ضمن شناسایی چالش‌های پیشِ رو، راهکارهای عملی برای اجرای موفق برنامه‌های عملیاتی ارائه شود.

در آغاز جلسه، دکتر ابیلی رئیس دانشگاه مهرالبرز، اولویت‌های دانشگاه در سال جدید را اعلام کرد:

۱. تحقق دانشگاه دیجیتال تا پایان سال ۱۴۰۵

۲. ارتقای کیفیت برنامه‌ها و اقدامات (توسعه کیفی)
۳. ارتقاء رتبه علمی دانشگاه و تقویت برنامه‌های پژوهشی
۴. توسعه کسب‌وکار دانشگاه با اولویت توسعه پلتفرم
۵. بین‌المللی‌سازی اهداف و برنامه‌های دانشگاه
۶. توسعه نام و نشان دانشگاه مهرالبرز
۷. تقویت برنامه‌های تاب‌آوری دانشگاه در شرایط بحران کشور

در ادامه، دکتر جعفرزاده افشاری با ارائه گزارش عملکرد سال گذشته معاونت‌ها، به تشریح دستاوردهای دانشگاه در سال گذشته پرداخت.بخش دوم برنامه به ارائه برنامه‌های اجرایی سالانه توسط معاونان، مدیران و رؤسای دانشکده‌ها اختصاص داشت و سپس اعضای هیأت علمی و سایر حاضران دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند.در پایان، دکتر عبادی قائم‌مقام دانشگاه، ضمن تشریح نقاط قوت و ضعف برنامه دوره قبل، بر دو محور کلیدی تأکید کرد:

  • تقویت نام و نشان دانشگاه از منظر علمی، پژوهشی و ارتقای رتبه‌بندی بین‌المللی
  • بهبود پاسخگویی به دانشجویان با توسعه سیستم پاسخگویی آنلاین و ارائه مشاوره برخط