معاونت مالی و منابع انسانی۱۴۰۲/۱۰/۳ ،۰۷:۱۰:۴۳ +۰۰:۰۰

معرفی معاونت مالی و منابع انسانی

معاونت مالی و منابع انسانی در مهرالبرز مسئولیت برنامه‌ریزی، اداره و هدایت کلیه‌ی امور مالی دانشجویی دانشگاه و همچنین فراهم آوردن شرایط و تسهیلات پرداختی برای دانشجویان را برعهده دارد. از طرفی دیگر این معاونت در قالب واحد منابع انسانی انجام کلیه امور مربوط به کارمندان، امکانات رفاهی این عزیزان را عهده دار می باشد.

فرصت های شغلی
ثبت پیشنهادات
بورس تحصیلی و تخفیف شهریه
وام صندوق رفاه
ثبت شکایات
شماره تماس واحدها

ساختار معاونت

اداره مالی و پشتیبانی

این اداره یکی از ادارات مرتبط با دانشجویان بوده و از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در این اداره امور شهریه که در واقع به نوعی اداره درآمد دانشگاه هم تلقی می شود و تامین کننده منابع مالی برای امکانات رفاهی دانشجویان نیز می باشد از مهمترین وظایف است. سایر وظایف این اداره به شرح ذیل می باشد:

– وصول درآمد شهریه
– پاسخگویی مناسب به دانشجویان و ارائه انواع گواهی های مرتبط با شهریه
– ثبت واریزی های دانشجویان
– ثبت شهریه دانشجویان در دفاتر حسابداری
– بررسی و به روز کردن شهریه های دانشجویان مطابق آخرین مصوبات هیات امنا محترم
– هماهنگی با سازمان های عهده دار شهریه دانشجویان از قبیل بنیاد شهید، بهزیستی و …
– تامین بودجه واحدها و ادارات سازمان
– پیگیری وصول شهریه و بدهی های معوق دانشجویان
– پشتیبانی و تدارکات برای مناسبت ها، رویدادها و حمایت از بخش های مختلف دانشگاه

اداره منابع انسانی

از مهمترین ادارات یک سازمان اداره یا واحد منابع انسانی است، این واحد با ایجاد سیاست های رفاهی و تعاملی بین سایر بخش ها رضایت را در بین افراد ایجاد کرده و باعث می شود تا تمامی افراد از آرامش لازم در محیط کار برخوردار باشند. از دیگر وظایف این بخش از معاونت می توان به کلیه امور جذب، رسیدگی و اجرای مراسمات ومناسبت های ویژه اساتید، کارمندان و کارکنان را اشاره کرد.

اخبار و اطلاعیه های معاونت

اطلاعیه پرداخت مرحله سوم شهریه متغیر ترم اول ۱۴۰۳ دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد

۲۲ آبان ۱۴۰۲|

اطلاعیه درخواست وام دانشجویی از صندوق رفاه دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد

۲۱ آبان ۱۴۰۲|

آیین نامه جدید استفاده از وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان منتشر شد

۴ اسفند ۱۴۰۱|

عنوان

برگشت به بالا