به گزارش روابط عمومی مهرالبرز، این گزارش جامع با هدف اطلاع رسانی فعالیت های انجام شده در جلسات کمیته کیفیت موسسه و در راستای بهبود کیفیت در نظام آموزشی مهرالبرز بین سال های ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۱ منتشر شده است.

تعریف کیفیت در نظام یادگیری الکترونیکی
کیفیت نظام یادگیری الکترونیکی رابطه تنگاتنگی بستر تشکیل دهنده آنها دارد و با توجه به آن خلق میشود.
در واقع این دیدگاه بر آن است که کیفیت از طریق فرایندهای تشکیل دهنده نمایان میشود و در این باره بایستی به نیازهای ذینفعان و یادگیرندگان توجه کرد.
«وضعیتی که در آن یادگیرنده فرصت مناسب برای موفقیت و دستیابی به اهداف یادگیری در بستر الکترونیکی را به دست میآورد».
ماموریت کمیته کیفیت
کمک به بهبود کیفیت سیاستگذاری و برنامه ریزی در سطح مؤسسه از طریق، مشارکت فعال در بررسی و ارزیابی مؤلفه های دروندادی، فرایندی و بروندادی نظام یاددهی-یادگیری الکترونیکی است و ضمن کمک در فراهم آوردن زمینه پاسخگویی به ذینفعان درونی و بیرونی، امکانات لازم را برای تضمین کیفیت نظامند فرایند یاددهی-یادگیری و مقایسه بررسی وضعیت موجود با استانداردهای بین المللی، منطقه ای و ملی را با مشارکت فعال سایر واحدهای مؤسسه (به ویژه دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی) فراهم می آورد.
