به گزارش روابط عمومی مهرالبرز، این گزارش جامع با هدف اطلاع رسانی فعالیت های انجام شده در جلسات کمیته کیفیت موسسه و در راستای بهبود کیفیت در نظام آموزشی مهرالبرز بین سال های ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۱ منتشر شده است.
![3-key-values](https://mehralborz.ac.ir/wp-content/uploads/2022/10/3-key-values.png)
تعریف کیفیت در نظام یادگیری الکترونیکی
کیفیت نظام یادگیری الکترونیکی رابطه تنگاتنگی بستر تشکیل دهنده آنها دارد و با توجه به آن خلق میشود.
در واقع این دیدگاه بر آن است که کیفیت از طریق فرایندهای تشکیل دهنده نمایان میشود و در این باره بایستی به نیازهای ذینفعان و یادگیرندگان توجه کرد.
«وضعیتی که در آن یادگیرنده فرصت مناسب برای موفقیت و دستیابی به اهداف یادگیری در بستر الکترونیکی را به دست میآورد».
ماموریت کمیته کیفیت
کمک به بهبود کیفیت سیاستگذاری و برنامه ریزی در سطح مؤسسه از طریق، مشارکت فعال در بررسی و ارزیابی مؤلفه های دروندادی، فرایندی و بروندادی نظام یاددهی-یادگیری الکترونیکی است و ضمن کمک در فراهم آوردن زمینه پاسخگویی به ذینفعان درونی و بیرونی، امکانات لازم را برای تضمین کیفیت نظامند فرایند یاددهی-یادگیری و مقایسه بررسی وضعیت موجود با استانداردهای بین المللی، منطقه ای و ملی را با مشارکت فعال سایر واحدهای مؤسسه (به ویژه دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی) فراهم می آورد.
![Quality-67th-Thumb](https://mehralborz.ac.ir/wp-content/uploads/2022/01/Quality-67th-Thumb.jpg)