دانشجوی گرامی

با سلام و احترام

خواهشمند است با مراجعه به سامانه https://erp.mehralborz.ac.ir از طریق منوی امور شهریه/ پرداخت اینترنتی نسبت به پرداخت قسط اول (قسط دوم ورودی های ۱۴۰۳ به قبل ) شهریه متغیر خود (ترم اول ۱۴۰۴)  اقدام فرمایید.

به اطلاع میرساند مهلت پرداخت قسط اول (قسط دوم ورودی های ۱۴۰۳ به قبل ) شهریه متغیر ، از تاریخ ۲۳ لغایت پایان روز جمعه ۳۰ آبانماه می باشد.

بدیهی است درصورت عدم واریز و عدم ایجاد هرگونه ارتباط (باتوجه به یادداشت ذیل) نسبت به قطع دسترسی شما به سیستم آموزشی خواهدشد. (درصورت پرداخت بدهی نیازی به تماس با امورمالی دانشگاه نمی باشد).

در صورت وجود هر گونه مشکل مالی در مورد واریز بموقع قسط شهریه مورد نظر(با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی) با امور مالی به آدرس ایمیل mali@mehralborz.ac.ir  و یا با شماره تلفن ۵۷۶۵۸۰۰۰ تماس حاصل فرمائید.

توجه : لازم به توضیح است دانشجویان ورودی ۱۴۰۴ در صورت پرداخت مبلغی کمتر از شهریه نمایش داده شده می بایست ابتدا نسبت به تسویه بدهی قبلی اقدام نمایند تا دسترسی ایشان محدود نگردد.


با تشکر

امور مالی دانشگاه مهرالبرز

۲۳ آبان ماه ۱۴۰۴

لینک سامانه ERP جهت پرداخت

اشتراک گذاری این محتوا، پلتفرم خود را انتخاب کنید!

0 0 رای ها
امتیاز به مقاله
guest
0 نظرات
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها